מוקד מכירות מטרו 9930*

מוטו בוחן | קוואסאקי נינג'ה H2 SX – סופר צ'ארג'ר בירוק

עוד נינג'ה מוגדש עושה עליה – תיור קרבי או ספורט תיורי? יצאנו לתהות על קנקנו

 

 

 

כתב: רביב כהן
בחנו: רביב כהן, סטפן אבנדיצ'י


 


שורה תחתונה: קוואסאקי לקחו את אחד האופנועים היחודיים ביותר שעלו על הכבישים בעשור האחרון ועטפו אותו במעטפת ספורט-תיור ירוקה, כזו שמאפשרת לרוכב ליהנות מהמון אופנוע, אולי אפילו קצת יותר מדי.

 

"בלמי האופנוע סיפקו כוח בלימה מעולה ורגש טוב בידית הבלם, עם זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים, יכולת הבלימה של אופנוע גדול וכבד כזה בהחלט מרשימה, ובשילוב הגריפים על צידי מיכל הדלק, יכול הרוכב לאחוז את עצמו כנגד המיכל גם בבלימה חזקה מאוד."


"מתלי האופנוע המתכווננים, משככים היטב את מהמורות הכביש, קשיחים מספיק בכדי למנוע נדנודים או תנועות לא רצויות, נוטעים ביטחון ברוכב ולעיתים מדרבנים אותו להגביר את הקצב."


"ההיגוי, לעומת זאת, אינו עולה בקנה אחד עם שאר ביצועי האופנוע, מצאנו שהוא מעט מעורפל ונטול משוב לרוכב הן בהטיה והן בבלימה, גם אחרי הורדה של לחץ האויר בגלגל הקדמי עדיין הרגיש ההיגוי מעט חסר תחושה ועם חלוקת משקל הנוטה לכיוון חלקו האחורי של האופנוע, שמצדו מגיב היטב לפקודות היגוי, אך נוטה להרחיב מעט את קו הפניה."

 

 

להמשך הכתבה: לחצו כאן