מוקד מכירות מטרו 9930*

רכיבה ראשונה: קוואסאקי KL250F ו-KL450F

 

צמד המוטוקרוסים של קוואסאקי מקבלים תקינת כביש מלאה

 

 

אביעד אברהמי

 

 

"צמד הכלים שפה הם הלכה למעשה אופנועי המוטוקרוס של קוואסאקי – ה-KX250F וה-KX450F, שעברו בסדנת KL האיטלקית וקיבלו תקינת כביש מלאה כדי שיוכלו להימכר כאופנועי אנדורו ויהיה ניתן לרכב איתם לא רק במסלולי מוטוקרוס סגורים אלא גם בשטח פתוח."

 

"בארץ זה אומר שהם נמכרים ככלי רכב עם רישוי צהוב ולא ככלי ספורט עם רישוי אפור. במסגרת תקינת הכביש הכלים מקבלים מערכת חשמל ותאורה מלאה, מראות, רגלית צד, לוח שעונים וגלגל אחורי בקוטר "18 במקום "19 במוטוקרוס. "

 

 

"ביצועים"

 

"כאופנועי מוטוקרוס, הדבר הראשון שאליו שמים לב הוא שצמד הכלים האלה דורשים גז, והרבה, כדי לזוז כמו שהם יודעים. המנועים פה עצבניים וחדים, במיוחד זה של ה-450 – הוא חזק מאוד עם תגובת מצערת חדה על סף האלימה, וזאת למרות שרכבנו עם מפת ניהול המנוע הרכה מבין השלוש האופציונליות (ממטרו אומרים שבזמן הקרוב יוכלו לרכך את מפות ניהול המנוע על ידי כלי ייעודי של קוואסאקי שנמצא בדרכו ארצה). יחד עם שני ההילוכים הראשונים הארוכים, מתקבל מנוע שדורש עבודת קלאץ' מרובה, ובתנאים הצפופים והחלקים שבהם רכבנו זה מעייף מאוד את הרוכב. המנוע הזה של ה-450 דורש רוכב חזק ומנוסה, וכן שטחים פתוחים ומהירים."

 

להמשך הכתבה: לחצו כאן

 

צילום: רונן טופלברג