1. במרכז שירות של יבואן כל הטיפולים מבוצעים על פי הוראות היצרן והמרכז יציע לך מוצרי תעבורה מקוריים המומלצים על ידי היצרן.
2. למרכז שירות של יבואן יש ציוד דיאגנוסטיקה המתאים לדגם הכלי והמאפשר לזהות תקלות אלקטרוניות.
3. במרכז שירות של יבואן קיים מלאי גדול במיוחד של מוצרי תעבורה מקוריים וכך הלקוח נהנה משירות מהיר ויעיל יותר.
4. במרכז שירות של יבואן לרוב תוכל ליהנות מאחריות ארוכה יותר על מוצרי תעבורה מקוריים.
5. היצרן עלול שלא להכיר באחריות לאופנוע אם התקלה היא כתוצאה מתיקון שבוצע במוסך שאינו מרכז שירות של יבואן ולא בהתאם להוראות היצרן ו/או באמצעות מוצרי תעבורה שלא עומדים בדרישות איכות והתאמה.
6. יתרונות הטיפול במרכז שירות של יבואן אינם מסתכמים רק בטיפול, בתחזוקה, במקצועיות ובאמינות שיחסכו לך כסף בטווח הארוך, אלא גם בבטיחות ברמה הגבוהה ביותר.
7. כאשר כלי מדגם חדש מגיע לארץ, מרכז שירות של יבואן הוא הראשון לקבל את ההדרכה, ההכשרה והספרות המקצועית המתאימים לטיפול בדגם החדש.
8. טיפול במרכז שירות של יבואן יסייע לך מאוד בתהליך המכירה של הכלי.
1. בנויים ומתאימים באופן ייחודי לכלי (תוכננו בצורה אופטימלית ובהתאם למפרטים מיוחדים כך שיתאימו לדגם כלי ספציפי).
2. מבטיחים שמירה על אורך חיי הכלי לפי המלצת היצרן.
3. שימוש בחומרים הטובים ביותר
4. פיתוח ויצור במפעל הבית ללא התערבות חיצונית.
5. ייצור בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית.
6. בטיחות מקסימאלית (דוגמא- תגובת הבלימה של בלמים מקוריים הינה שונה מחלפים שאינם מקוריים).
7. עמידות (דוגמא – אורך החיים של הבלם הינו שונה).
8. עברו את כל הבדיקות הנדרשות כדי לוודא שהחלק תקין ומספק ביצועיים מקסימליים (בדיקות אלו כוללות מבחני ריסוק ובדיקות בטיחות ומבוצעות ע"י היצרן עצמו).
לסיכום:
· הקפדה על שימוש בחלפים מקוריים תשמור הן על אורך חיי הכלי והן על חיי הרוכבים עליו.
· חלפים מקוריים שאומנם לכאורה יקרים יותר במעמד התיקון אך במקרים רבים זולים יותר במבחן המציאות ומחזיקים זמן רב יותר. נקודה חשובה נוספת, היא הבטיחות.
"מומלץ לבדוק את מפלס שמן המנוע לפני כל נסיעה.
על מנת שקריאת מפלס שמן המנוע תהיה נכונה, מקם את האופנוע על משטח ישר ללא שיפוע ובצע את המדידה.
מפלס שמן המנוע אמור להיות בין סימון המינימום לסימון המקסימום. במידה ומפלס השמן נמצא מתחת לסימון המינימום, יש להוסיף שמן עד לסימון המקסימום ולגשת למוסך לצורך בדיקה. למידע מפורט יותר נא עיין בספר המשתמש."
"מומלץ לבדוק את מפלס נוזל הקירור לפני כל נסיעה.
על מנת שקריאת מפלס נוזל הקירור תהיה נכונה, מקם את האופנוע על משטח ישר ללא שיפוע ובצע את הבדיקה.
מפלס נוזל הקירור אמור להיות בין סימון המינימום לסימון המקסימום שבחלונית הבדיקה.
מפלס נוזל הקירור עלול לעלות בזמן עבודת המנוע וכתוצאה מהתחממותו ולרדת כאשר המנוע מתקרר, מצב זה הינו תקין.
למידע מפורט יותר נא עיין בספר המשתמש."
"ללחץ אוויר נכון בצמיגים יש חשיבות רבה. אי הקפדה על לחץ אוויר נכון עלולה להביא לשחיקת צמיגים מואצת ולהשפיע על התנהגות האופנוע.
יש לבדוק את לחץ האוויר כאשר הצמיגים קרים (הכלי לא נסע למרחק העולה על 1.5 ק""מ במהלך 3 השעות האחרונות).
למידע מפורט יותר לגבי לחץ ניפוח לדגם ספציפי, נא עיין בספר המשתמש."
"רוב הדגמים החדשים מצויידים במערכות הזרקת דלק ובממיר קאטליטי.
על מנת למנוע נזק למערכות אלו, מומלץ להשתמש בדלק נטול עופרת באוקטן RON95 או גבוה יותר.
למידע מפורט יותר נא עיין בספר המשתמש."
"בדוק אם יש כמות מספקת של דלק במיכל ואין נזילות.
בדוק אם יש מספיק שמן מנוע.
בדוק תקינות צמיגים ואת לחץ האוויר.
בדוק את פעולת ההיגוי שהיא חלקה ללא נעילות.
בדוק את הבלמים, תקינות רפידות הבלם, גובה מפלס נוזל בלם ותפקוד תקין של הידיות.
בדוק את תפקוד המצערת ושהיא לא נתפסת.
בדוק את מפלס נוזל הקירור ושאין נזילות.
בדוק את תקינות האורות.
למידע מפורט יותר לגבי דגם ספציפי נא עיין בספר המשתמש."
"על מנת לשמור על מערכת הדלק נקייה ועל ידי כך לשמור על תקינותה לאורך זמן, אנו ממליצים להשתמש בתוסף דלק המיועד לאופנועים/קטנועים.
התוסף המומלץ על ידינו הוא: MOTUL Fuel System Cleaner
איננו ממליצים על תוספי שמן."
"על מנת לשמור על אורך חיי המנוע חשוב מאד לבצע את ההרצה על פי הוראת היצרן.
בזמן ההרצה חשוב להימנע מפתיחות מצערת פתאומיות, תאוצות אגרסיביות והפעלת עומסים חריגים על האופנוע.
חשוב ביותר לבדוק חום מנוע במהלך הנסיעה על מנת למנוע מהמנוע להתחמם חימום יתר."